معرفی نرم افزار های مجموعه ی آفیس ۲۰۱۰

Microsoft Office Professional 2010

suherfe.blogfa.com   suherfe.blogfa.com

بعد از نصب مجموعه نرم افزار Office 2010 نرم افزارهای مختلفی در منوی آن نصب و ظاهر می شوند که شرح مختصری از کاربرد این برنامه ها را در متون زیر می توانید مشاهده کنید.

Microsoft Access 2010 : برنامه ای است برای ساخت بانک های اطلاعاتی مختلف با توانایی مدیریت بر داده ها و تهیه گزارش و به اشتراک گذاری گزارشات.

Microsoft Excel 2010 : نرم افزار حرفه ای برای رسم نمودار - جدول - تهیه لیست - رسم نمودار - حسابداری - عملیات ریاضی و..............

Microsoft InfoPath Designer 2010 : ابزاری است برای جمع آوری - ساخت - مدیریت اطلاعات و داده ها و طراحی فرم های اطلاعاتی

Microsoft OneNote 2010 : نرم افزاری است برای جمع آوری ، سازماندهی ، جستجوی اطلاعات و اشتراک گذاری آنها

Microsoft Outlook 2010 : برنامه ای حرفه ای برای کار روی ایمیل ها دریافت و ارسال نامه الکترونیکی و نگهداری و دسته بندی آنها

Microsoft PowerPoint 2010 : نرم افزار معروف ساخت برنامه های آموزشی - اسلاید - ارائه مطلب به همراه فیلم و صدا و هر نوع عکس

Microsoft Publisher 2010 : برنامه ای برای ساخت بروشور - روزنامه دیواری - مجله - کارت تجاری - کارت ویزیت وانواع کارت های دیگر با قابلیت اشتراک گذاری

Microsoft SharePoint Workspace 2010 : برنامه ای است برای مدیریت فایل ها و اسناد، تعاملات تیمی، شبکه های اجتماعی، اکسترانت، وب سایت ها، جستجوی سازمانی و هوش تجاری می‌باشد. علاوه بر این شیرپوینت قابلیت یکپارچه سازی سیستمها، یکپارچه سازی فرآیندها و اتوماسیون گردش کارها را فراهم می‌کند.

Microsoft Word 2010 : قویترین نرم افزار تایپ ، ایجاد و ویرایش متون جهت انتشار و اشتراک گذاری

باتشكر از وبلاگ كار و فن اوري كلاله



تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 10:35 | نویسنده : علی اکبری |

مطالب کمک درسی برای تدریس پودمان شهروند الکترونیک 1 

کتاب کاروفناوری هشتم 

طریقه ساخت جیمیل در سایت گوگل 

برای ساخت پست الکترونیکی جیمیل مراحل زیر را دنبال کنید.  


1- وارد سایت گوگل شوید و بر روی گزینه Gmail کلیک نمایید.  

  



 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 15 آذر 1393برچسب:, | 23:40 | نویسنده : علی اکبری |

 

طرح درس سالانه

 

نمونه طرح درس سالانه و خلاصه ای از فعالیت های دبیر در طی نیم سال اول در لینک زیر قرار گرفته است.

طرح درس نیم سال اول

 



تاريخ : شنبه 19 مهر 1393برچسب:, | 22:52 | نویسنده : علی اکبری |

آشنایی با موتور خودرو و اجزای آن

اگر تا به حال به موتور خودرو خود نگاه کرده باشید شاید از چیز هایی که در داخل آن وجود دارد متعجب شده باشید؟ شاید در نظر اول موتور ماشین می تواند شبیه به یک سیستم بزرگ گیج کننده و متشکل از فلزات، لوله ها و سیم ها باشد.

ممکن است بخواهید که از روی کنجکاوی بدانید که در این سیستم پیچیده و بسته چه می گذرد. و اصطلاحاتی مانند: شش سیلندر، چهارسیلندر، میل بادامک، پیستون ، سنسور انژکتور، دریچه های پاشش سوخت و … به چه معنی و مفهومی می باشند.

در این مقاله درباره اساس یک موتور بحث خواهد شد و سپس به جزئیات چگونگی اتصال قطعات به یکدیگر خواهیم پرداخت.

هدف از یک موتور بنزینی تبدیل بنزین به حرکت است. بنابراین خودروی شما می تواند حرکت کند و ساده ترین راه برای ایجاد حرکت، مشتعل ساختن بنزین در داخل موتور است. بنابراین موتور ماشین یک موتور احتراق داخلی است. یعنی احتراق به صورت داخلی اتفاق می افتد.

 

قسمت های اصلی موتور:

سیلندر قلب موتور است که پیستون در داخل آن بالا و پائین می رود. موتوهایی با یک سیلندر وجود دارند که از این نوع موتورها در ماشین های چمنزنی استفاده می شود. اما بیشتر خودروها بیشتر از یک سیلندر دارند (۴،۶،۸ سیلندر) . در یک موتور چند سیلندر، سیلندر ها معمولا در یکی از این سه حالت  چیده می شوند: خطی، Vشکل (خورجینی) یا تخت که در شکل های زیر نشان داده شده است :

 موتورخطی: سیلندرها در یک خط و در یک ردیف مرتب شده اند .

موتور

موتور خورجینی: سیلندرها در این حالت در دو ردیف که نسبت به یک دیگر زاویه مشخصی دارند قرار گرفته اند.

موتور خودرو

موتور تخت: سیلندرها در این حالت در دو ردیف مخالف همدیگر قرار دارند.

موتور



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, | 22:14 | نویسنده : علی اکبری |

شيوه نامه ارزشيابي درس حرفه وفن سوم راهنمایی

باسمه تعالي

با سلام و دورد فراوان

با توجه به لزوم هماهنگي در ارزشيابي درس حرفه و فن توسط دبيران حرفه و فن استان، دستورالعمل ارزشيابي درس حرفه و فن با استناد به شيوه نامه ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي، شيوه نامه ارزشيابي درس حرفه و فن و همفكري و مشاركت سرگروه هاي مناطق و شهرستان ها به صورت زير اصلاح و طراحي گرديده، اميد است دبيران محترم حرفه و فن استان اين دستورالعمل را به صورت مطلوب اجرا نمايند لازم به ذكر است اين دستورالعمل مبناي بازديد‌ اداره كل و ساير ادارات آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

                  8 نمره پرسش هاي شفاهي يا كتبي

نمره مستمر(20)

                  12 نمره فعاليت ( 10 نمره كار عملي+ 2 نمره تحقيق )

 

                آزمون كتبي پاياني 8 نمره

نمره پاياني (20)                

                12 نمره فعاليت ( 10 نمره كار عملي + 2 نمره تحقيق)

توضيحات:

1- نمرات پرسش هاي شفاهي يا كتبي مستمر در دفاتر كلاسي فقط به صورت 8 نمره ثبت گردد.

2- در هر واحد درسي با توجه به امكانات كارگاهي لزوماً يكي از فعاليت ها به صورت فردي يا گروهي انجام گروه، اين فعاليت در ابتدا به صورت كامل آموزش داده شده تا بتوان از آن ارزشيابي به عمل آورد نمره ارزشيابي اين فعاليت به صورت 10 نمره در دفتر كلاس ثبت گردد.

3-در هر واحد درسي يك تحقيق توسط هر دانش آموز انجام شده و 2 نمره براي آن در دفتر كلاسي ثبت گردد.

4- همكاراني كه از پوشه‌ي كار استفاده مي كنند براي ارزشيابي اين پوشه كارها معيارهاي مشخصي طراحي كرده و همانند كار عملي در دفتر كلاسي نمره 10 ثبت كنند.

5- نمرات مستمر كتبي و عملي مستمر با نظر دبير و در نظر گرفتن نمراتي كه در دفتر به صورت 8 و 2 و 10 ( پرسش شفاهي، تحقيق، كار عملي و پوشه كار) ثبت كرده‌اند به صورت جمع و ميانگين نمرات با روشي مناسب تر براي 20 نمره مستمر تعيين گردد.

6- براي ثبت نمرات مستمر ماهانه در دفتر كلاسي مي توان در يك ستون مجزا نمرات پرسش شفاهي يا كتبي را با نمره هاي تحقيق هر ماه و كار عملي انجام شده جمع كرده و در اختيار دفتر مدرسه و اوليا قرار داد.   

7- در ارزشيابي كتبي پاياني دبير از سؤالاتي استاندارد از نظر تنوع سؤال و سطوح و بارم بندي استفاده نمايد.( 8 نمره)

8- در ارزشيابي فعاليتهاي عملي پاياني 2 نمره به تحقيق اختصاص داده شده و در اين مورد دبير مي تواند يكي از دو شيوه زير را انتخاب كند:

الف) انتخاب يك موضوع تحقيق از واحدهاي درسي آن نوبت

ب) احتساب ميانگين نمرات تحقيق هاي انجام شده در طول نوبت

9- براي محاسبه 10 نمره عملي پاياني دبير مي تواند با توجه به امكانات، محدوديت ها و خلاقيت خود يكي از روش هاي زير را انتخاب‌كند:

الف) انجام يكي از آزمون هاي عملكردي 

ب) احتساب ميانگين كارهاي عملي انجام شده در طول نوبت

ج) احتساب ميانگيني از كارهاي عملي انجام شده و آزمون عملكردي پايان نوبت



تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, | 19:3 | نویسنده : علی اکبری |

 

کارکلاسی صفحه ۳۲ کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان ۳ جستجو و جمع آوری اطلاعات

 

كار كلاسی - موتورهای جستجو و ویژگی های آن ها 

با دوستان گروه خود در مورد موتورهای جست و جو و ویژگیهای آنها صحبت کنید.

 و در جدول ۵-۳ بنویسید.

suherfe.blogfa.com



مطالب مشابه: کاروفناوری هفتم, مطالب کاروفناوری, کاروفناوری کلاله, کارکلاسی هفتم, پودمان ۳ جستجوی اطلاعات

موتور جستجوگر

ویژگی ها

google.com

موتور جستجوی عمومی با قابلیت جستجوی همه چیز

Wikipedia.org

موتور جستجوگر مطالب علمی واطلاعات عمومی

Askme.com

موتور جستجو با قابلیت سوال و جواب

yahoo.com

موتور جستجو گر اخبار و رویدادهای جدید

parsijoo.ir

موتور جستجوی ایرانی وفارسی



تاريخ : شنبه 25 آبان 1392برچسب:, | 20:42 | نویسنده : علی اکبری |

 

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 19:38 | نویسنده : علی اکبری |

آموزش مجازی حرفه وفن پایه سوم راهنمایی

برای  شرکت در آموزشی مجازی حرفه وفن اینجا کلیک کنید.



تاريخ : یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, | 21:24 | نویسنده : علی اکبری |
  • برق در جهان

اگرچه که الکتریسته به عنوان نتیجه واکنش شیمیایی ای که در یک پیل الکترولیت از زمانی که الساندرو ولتا در سال 1800م این آزمایش را انجام داد، شناخته می شده است، اما تولید آن به این روش گران بوده و هست. در سال 1831م، مایكل فارادی ماشینی ابداع کرد که از حرکت چرخشی تولید الکتریسته می کرد، اما حدود پنجاه سال طول کشید تا این فن آوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه شود. در سال 1878م، توماس ادیسون جایگزین عملی تجاری ای را برای روشنایی های گازی و سیستم های حرارتی ایجاد کرد و به فروش رساند که از الکتریسته جریان مستقیمی استفاده می کرد که بطور منطقه ای تولید و توزیع شده بود، استفاده می کرد. در سیستم جریان مستقیم ادیسون، ایستگاه های تولید توان اضافی می بایست نصب می شدند. بدلیل اینکه ادیسون قادر نبود سیستمی را تولید کند که به ژنراتورهای چندگانه اجازه بدهد که به یکدیگر متصل شوند، گسترش سیستم او نیاز داشت که تمامی ایستگاه های تولید جدید مورد نیاز ساخته شوند.

نیاز به نیروگاه های اضافی ابتدا توسط قانون اهم بیان شده است، به دلیل اینکه تلفات با مربع جریان یا بار و با خود مقاومت متناسب است، بکار بردن کابل های طولانی در سیستم ادیسون به مفهوم داشتن ولتاژهای خطرناک در برخی نقاط یا کابل های بزرگ و گران قیمت و یا هر دوی اینها بود.

20121113154930.jpg

 

concrete5 - open source CMS © 2013 Electrical Dad.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 4 آبان 1392برچسب:, | 23:28 | نویسنده : علی اکبری |

داستان موفقیت بنيانگذار سونی


«آكيو موريتا»(AKIO MORITA) در سال 1921 در شهرناگوياي ژاپن از خانواده اي مقتدر و متمول زاده شد. با آنكه پدرش انتظار داشت او به عنوان فرزند بزرگ خانواده پاي در راه او گذارد و تجارتخانه او را در حرفه صنايع نوشيدني اداره كند اما «آكيو» از همان كودكي به وسايل الكتريكي و صوتي علاقه مند بــــود و مي خواست بداند اشياء چگونه كار مي كنند. روياي او ساخت يك گرامافون الكتريكي بود. به همين دليل رشته فيزيك را در دانشگاه اوزاكا برگزيد. پس از فراغت از تحصيل و در بحبوحه جنگ جهاني دوم كه ژاپن درگير جنگ بود به عنوان افسر نيروي دريايي در دفتر فناوري، كار بـــرروي تكميل دستگاهها و سلاحهاي حرارت ياب و ادوات هدف گير شبانه را آغاز كرد. در همان جا بود كه با مهندس تيزهوشي به نام ماسارو ايبوكا (MASARU IBUKA) آشنا شد. ايبوكا نابغه اختراع بود و در همان زمان شركتي را به نــام «ابزار دقيق ژاپن» تاسيس كرده و آمپلي فاير نيرومندي ساخته بود كه مي توانست آشفتگي جريان مغناطيسي در عماق آب را براي زيردريائيها اندازه گيري كند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 16:19 | نویسنده : علی اکبری |

تحقیق حرفه وفن - تحقیق درس حرفه وفن - تحقیق کتاب حرفه وفن - تحقیق آموزش حرفه وفن

ترمز ABS

امروزه تقریبا تمامی خودروهایی که روانه بازار مصرف می شوند از ترمز ABS به عنوان یک استاندارد یا انتخاب برخوردارند. یک سیستم ABS نمونه شامل قسمت هایی چون سنسور سرعت، چرخ، بخش کنترل هیدرولیک و بخش کنترل الکترونیکی می شود. هنگامی که پدال ترمز را فشار می دهید بخش کنترل الکترونیکی سیگنال های ارسال شده از سنسور سرعت چرخ را کنترل و مقایسه می کند چنانچه بخش کنترل الکترونیکی حس کند که در یکی از چرخ ها کاهش سرعت با نرخ سریعی انجام می شود (آستانه قفل شدن) به بخش کنترل هیدرولیکی فرمان می دهد تا فشار هیدرولیک به آن چرخ را کاهش دهد. این نوع محدودیت فشار مشابه فشردن پدال ترمز تنها با سرعت بیشتر است. در برخی از وانت های پیکاپ و کامیون های سربسته برای کنترل نیازهای متفاوت ترمز تحت شرایط بارگذاری متفاوت، تنها در چرخ های عقب از ترمز ABS استفاده شده است. این نوع از سیستم ABS تنها چرخ های عقب را کنترل و زمانی که هر یک از آنها در آستانه قفل شدن باشند، فشار را در هر دوی آنها محدود می کند، هدف از طراحی این سیستم کمک به خط مسیر مستقیم حرکت خودرو به هنگام ترمزهای ناگهانی و شرایط نامطلوب جاده است. با حفظ کنترل اتومبیل ..............................

بقیه مطالب در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 16:13 | نویسنده : علی اکبری |

طریقه کارکردن چرخ خیاطی

suherfe.blogfa.comsuherfe.blogfa.com

با این شکل به طور کامل طریقه دوخت وکوک زدن چرخ خیاطی را متوجه می شوید.



تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 16:9 | نویسنده : علی اکبری |

انسان در زندگی به مشکلات زیادی برمی خورد که نیاز به حل آنها دارد و اصولا هر سوالی که انسان با خود مطرح می کند و جوابش را نمی داند خود، مشکلی به شمار می رود. معمولا انسان در زندگی با موضوع های زیادی مواجه می شود که مشکل به حساب می آیند و این در وقتی است که او هدفی مشخص دارد و برای تحقق آن تلاش می کند اما راهی که منتهی به تحقق هدفش باشد، نمی شناسد و یا موانعی وجود دارد که او را از رسیدن به هدف باز می دارد. وقتی انسان درباره راه حل مشکلی که برایش پیش می آید، می اندیشد معمولا همان مراحل مشخص را پشت سر می گذارد که روانشناسان به برسسی و تحلیل آن پرداخته اند. ما می توانیم مراحل تفکر را جهت حل مشکلات در موضوعات زیر برسی کنیم : (محمد عثمان نجاتی؛ علم النفس فی حیاتنا الیومیه)

1)     احساس وجود مشکل:سیر تفکر، با احساس وجو مشکلی که برای انسان اهمیت دارد، آغاز می شود. انسان در این مرحله نوعی انگیزه قوی احساس می کند که او را به حل مشکلتشویق می نماید تا به هدفی که برای تحقق آن تلاش می کند، دست یابد. اصولا احساس وجود مشکل، نخستین مرحله سیر تفکر را تشکیل می دهد.

2)     جمع آوری مدارک پیرامون موضوع مشکل: وقتی انسان وجود یک مشکل را حس می کند معمولا



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, | 12:13 | نویسنده : علی اکبری |

تحقيق كننيد صفحه ي 5 كتاب سوم راهنمايي(مشكلات حضرت ابراهيم)

 بسم الله الرحمن ارحيم

تحقيق كننيد صفحه ي 5 كتاب سوم راهنمايي

سوال:

قرآن مجيد در سوره ي انعام،آيات 74 تا 79 نمونه اي از مراحل سير تفكر در جريان حل مسئله و مشكل را در داستان حضرت ابراهيم(ع)مطرح مي كند كه آن حضرت چگونه توانست براي رسيدن به معرفت الهي گام بردارد سرانجام بت پرستي را مردود و خداي يگانه را تنها خداي سزاوار پرستش و اطاعت معرفي كند.شما به اين آيات مراجعه كنيد و فهرستي از مراحلي را كه حضرت ابراهيم(ع)براي رسيدن به توحيد طي كرده است استخراج نماييد.

جواب:

وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ لأَبِيهِ آزَرَ أَتَتَّخِذُ أَصْنَاماً آلِهَةً إِنِّي أَرَاكَ وَقَوْمَكَ فِي ضَلاَلٍ مُّبِينٍ (74) وَكَذَلِكَ نُرِي إِبْرَاهِيمَ مَلَكُوتَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَلِيَكُونَ مِنَ الْمُوقِنِينَ (75) فَلَمَّا جَنَّ عَلَيْهِ اللَّيْلُ رَأَى كَوْكَباً قَالَ هَـذَا رَبِّي فَلَمَّا أَفَلَ قَالَ لا أُحِبُّ الآفِلِينَ (76) فَلَمَّا رَأَى الْقَمَرَ بَازِغاً قَالَ هَـذَا رَبِّي فَلَمَّا أَفَلَ قَالَ لَئِن لَّمْ يَهْدِنِي رَبِّي لأكُونَنَّ مِنَ الْقَوْمِ الضَّالِّينَ (77) فَلَمَّا رَأَى الشَّمْسَ بَازِغَةً قَالَ هَـذَا رَبِّي هَـذَا أَكْبَرُ فَلَمَّا أَفَلَتْ قَالَ يَا قَوْمِ إِنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ (78) إِنِّي وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِيفاً وَمَا أَنَاْ مِنَ الْمُشْرِكِينَ (79)

(74)   و یاد بیاورید هنگامی که ابراهیم به پدرش آذر گفت:

       «آیا بتها را به عنوان خدایان می گیری؟ به راستی من تو و قوم تو را در گمراهی آشکاری می بینم !»

(75)   جهان بینی نظام اداره آسمانها و زمین را این گونه بر ابراهیم نمودار فرمودیم (تا با دانش عینی)

       از آنهائی باشد که در باورشان یقین دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, | 12:9 | نویسنده : علی اکبری |

جدول زمان بندی تدریس درس  حرفه و فن پايه سوم در سال تحصیلی 93-92

ماه

هفته

 

 

ماه

هفته

 

مهر

اول

مرور مطالب کتاب درسی

سال اول و دوم

و بیان اهداف کلی سال سوم

تدريس واحد فناوري

از ص 1 تا ص 10

انجام فعاليت ص7 به صورت گروهي تحقيق کنید ص 5

بهمن

 

اول

تدریس واحد ساختمان سازی

از ص 105 تا ص 110

تدریس از ص 112 تا ص 118

دوم

تدريس از ص10 تا ص15

انجام يكي از فعاليت هاي ابتكاري ص 16و17

دوم

انجام فعالیت

( ماکت ساختمان، پل قوسی و...)

 ص 112 و 118  تحقیق کنید ص 1



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 6 مهر 1392برچسب:, | 19:54 | نویسنده : علی اکبری |
در تصاویر زیر عملکرد ماشین های مکانیکی نسبتا پیچیده ، در قالب انیمیشن های ساده قابل به تصویر کشیده شده است:

تا بارگذاری کامل تصاویر شکیبا باشید!

 

پلوس خودروهای دیفرانسیل جلو



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 6 مهر 1392برچسب:, | 19:47 | نویسنده : علی اکبری |

اهداف آموزش درس کار و فناوری پایه هفتم (اول متوسطه)

www.suherfe.blogfa.com

در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چه اهدافی برای آموزش کار و فناوری دوره متوسطه اول در نظر گرفته شده است؟

۱- پرورش تربيت يافتگاني که:

ـ داراي حداقل يک مهارت مفيد براي تأمين معاش حلال باشند به گونه‌اي که در صورت جدايي از نظام رسمي تعليم و تربيت در هر مرحله، توانايي تأمين زندگي خود و اداره خانواده را داشته باشند.

 ـ با درک مفاهيم اقتصادي در چارچوب نظام معيار اسلامي از طريق کار و تلاش و روحيه انقلابي و جهادي، کارآفريني، قناعت و انضباط مالي، مصرف بهينه و دوري از اسراف و تبذير و با رعايت وجدان، عدالت و انصاف در روابط با ديگران در فعاليت‌هاي اقتصادي در مقياس خانوادگي، ملي و جهاني مشارکت مي‌نمايند.

۲- گسترش و تنوع دادن به حِرَف و مهارت‌هاي مورد نياز جامعه و تعليم متناسب و برنامه‌ريزي شده آن در همه دوره‌هاي تحصيلي و براي همه دانش‌آموزان.

۳- اختصاص حداقل 10 درصد و حداکثر 20 درصد از برنامه‌هاي آموزشي به معرفي حرفه‌ها، هنرها، جغرافيا، آيين و رسوم و نيازها و شرايط اقليمي و جغرافيايي استان‌ها به ويژه مناطق روستايي و عشاري با رعايت استانداردهاي ارتقاي کيفيت و تقويت هويت اسلامي ـ ايراني دانش‌آموزان در چارچوب ايجاد کارآمدي و تقويت هويت ملي.

۴- تنظيم و اجراي برنامه‌ جامع کارآفريني و مهارت آموزي براي تمام دوره‌هاي تحصيلي به ويژه دانش‌آموزان دوره متوسطه تا پايان برنامه پنجم توسعه در برنامه درسي و آموزشي.

۵- طراحي و استقرار جامع هدايت تحصيلي و استعداديابي به منظور هدايت دانش‌آموزان به سوي رشته‌ها و حرف و مهارت‌هاي مورد نياز حال و آينده کشور متناسب با استعدادها، علاقه‌مندي و توانايي‌هاي آنان



تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : علی اکبری |
تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 7:44 | نویسنده : علی اکبری |
تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 7:40 | نویسنده : علی اکبری |
 

معرفي آموزشگاه و تصاوير دبیرستان دوره اول
 
پسرانه شماره 3  مشهد
نشاني : قاسم آباد – استاد يوسفي – بين 25 و27
تلفن : 6631012 – 6630149

آدرس پست الكترونيكي :rsama3@mshdiau.ac.ir



تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 7:33 | نویسنده : علی اکبری |
تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, | 9:2 | نویسنده : علی اکبری |
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد